Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ…!

Δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο δύσκολο να ξεκινήσω να γράφω τις πρώτες σειρές του πρώτου μου κειμένου σε αυτό το blog. Κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή κοιτάζοντας τον κέρσορα που αναβοσβήνει αγχωτικά και προσπαθώ να σκεφτώ τον καλύτερο τρόπο να σας πω τι σκέφτομαι να κάνω σε αυτόν τον ιστότοπο.Η Ελένη-μια φίλη μου-έχει μπει στο δωμάτιο δυο-τρεις φορές. «Ξεκίνα επιτέλους να γράφεις! Είσαι μισή ώρα πάνω από το πληκτρολόγιο και έχεις γράψει τρεις σειρές…!». Όταν της λέω ότι έχω κολλήσει μου λέει: «Να,πες ότι θα γράφεις ιστορίες από το ημερολόγιο μιας παρέας». Ο φίλος μου,ο Δημήτρης,φωνάζει: «Έλα,μην το κρύβεις..! Πες ότι θα χρησιμοποιήσεις την παρέα σου,τους ίδιους σου τους κολλητούς, σαν πειραματόζωα για να βγάλετε εσύ και οι φίλοι σου από το Blog συμπεράσματα για ό,τι σας απασχολεί!».

 «Δεν ξέρω για σένα,αλλά εγώ είμαι έτοιμη να θυσιαστώ για χάρη του κοινού καλού! Ξέρεις πόσους ανθρώπους θα γλιτώσουμε από άδικο κόπο και χρόνο αν μοιραστούμε ό,τι μπορούμε από αυτά που μας συμβαίνουν κάθε μέρα…;» λέει η Ελένη.

Και ναι,αυτά ακριβώς θα κάνω σε αυτό το blog!Μέσα από τις εμπειρίες και τις απόψεις,τις δικές μου,των φίλων μου,των γνωστών μου και μέσα από τα δικά σας σχόλια ελπίζω να βγάλουμε συμπεράσματα για καθημερινά,απλά και σύνθετα θέματα.Ακόμα και να μη βγάλουμε συμπεράσματα,τουλάχιστον θα το βγάλουμε από μέσα μας!

«Μαρίνα,πρέπει να φύγουμε επιτέλους! Έλα!»
Θα βγούμε!Ευκαιρία να μαζέψω ιδέες για το πρώτο μου θέμα...!

8 σχόλια:

  1. Βρε... την Ελένη και τον Δημήτρη. Πολύ κακές επιρροές σου ασκούν, τα καθάρματα!

    Καλή αρχή! Μ'αρέσει, είναι ιδιαιτέρως... κοφτερό.

    Α, και αν θες μια συμβουλή, βγάλε την ταυτοποίηση χαρακτήρων στα σχόλια. Δεν βοηθάει και ιδιαίτερα, trust me, και κουράζει. Εγώ πάντως την έχω βγάλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Δήμο,
    Χαίρομαι που άφησες σχόλιο ακόμα και σε αυτό το μικρό πρώτο κείμενο...!Είναι το πρώτο σχόλιο σε αυτό το blog!Θα αλλάξω αυτό που λες...αν βρω πως γίνεται..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύγε παιδί μου καλή αρχή και καλές βόλτες στην παρέα του ''Στιλέτο''.'Αντε,και να δούμε και την επόμενη ανάρτηση σύντομα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. hello k apo mena ki as arghsa!kalh arxh k perimenoume to epomeno post! (xerw to thema alla den kanw spoiler:P) georgia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ παιδιά...! Θα βάλω σύντομα το επόμενο post(καθυστέρησα λόγω εξεταστικής...). Ελπίζω να σας αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. para polu wraio glukia mou 8a mpainw ka8e mera aneleipws...<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ouaou polu cool ko0o0o0o0kla mo0o0o0o0o0u 8umizei sex and the city co0o0o0uli fasiiii

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. xmmmmm 8a mas perigrapseis oles sou tis empeiries?me tin parea s kiolas?ataxtoula...;P

    ΑπάντησηΔιαγραφή